PLUS Superbricks

15 miljoen flowpacks in zes weken tijd

Bouw je eigen supermarkt en Bouw je eigen boerderij! Dat zijn de namen van twee multibrand sales promoties bij PLUS Supermarkten. Bedacht door Govert Verbeek en door Blue in Green ontwikkeld in samenwerking met Interimage. Beide promoties behoorden tot de meest succesvolle van het jaar.

Spelen met Bricks

Klanten van PLUS Supermarkten kregen bij aankoop van € 5,- aan boodschappen een flowpack met Bricks-stenen. De Bricks zijn compatibel met bestaande stenen en vormden samen een supermarkt of een boerderij. Aanvullend waren er extra items verkrijgbaar bij bepaalde actieproducten.

15 miljoen flowpacks

In zes weken tijd zijn 15 miljoen flowpacks gedistribueerd. Hiermee zijn 250.000 supermarkten en boerderijen gebouwd. De Bricks zorgden voor uren speelplezier en enthousiaste reacties van de klanten.

big_superbricks_11
big_superbricks_12
big_superbricks_03
big_superbricks_02
big_superbricks_01
big_superbricks_00
plus-bricks_boerderij_internet_portfolio
big_plus_superbricks_2014
Andere projecten